Hlavním cílem je pochopit význam reflexe v práci pedagoga, dále seznámit účastníky vzdělávací akce s možnostmi využití autodiagnostických metod v práci pedagoga, neboť hledání odpovědi na základní otázku autodiagnostiky učitele: „Jaký jsem učitel?“ vede přes účinnou sebereflexi vlastní pedagogické činnosti.
Kurz je určen pro provázející učitele, začínající učitele, tedy pro učitele v pedagogické praxi.
Jedná se o jednorázový workshop s hodinovou dotací 2 x 90 minut.
Teoretická východiska autodiagnostiky učitele - sebereflektující otázky
Praktické návody, aktivity, jak autodiagnostiku realizovat:
Využití dotazníků– např.
Dotazník Reflexe výukové situace
Dotazník Vlastnosti úspěšného učitele
Dotazník Hodnocení učitele žákem…
Aktivity směřující k posílení reflektivní kompetence učitelů
Mgr. Petra Sudová, DiS.
sudova@fpe.zcu.cz
+420 377 636 020
Jitka Vítovcová
jvitovco@kps.zcu.cz
+420 37763 6371