Účastník kurzu dokáže sledovat učení svých žáků, užít formativní hodnocení žáka pro podporu jeho procesu učení, efektivně využívat popisnou zpětnou vazbu a motivovat žáky k dalšímu učení a sebehodnocení.
Účastník kurzu reflektuje výukové situace, ve kterých užil popisné zpětné vazby a formativní hodnocení pro podporu žákova učení. Dokládá proces kvalitativní změny a posunu deklarativních i procedurálních znalostí a dovedností žáka. Dokáže objektivně posoudit kvalitu výuky a pomocí propojení různých forem hodnocení zajistit její zlepšující alterace.
Pro učitele 2.st. a 3.st.
Studium je určeno učitelům – absolventům magisterských studijních programů učitelských oborů s pedagogickou praxí na ZŠ nebo SŠ. Délka praxe nerozhoduje. Kurz je vhodný i pro začínající učitele. U praktických činností budou posluchači rozděleni do menších skupin dle stupně školy, na kterém vyučují (učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ a učitelé SŠ). Druh aprobace není rozhodující.
Kurz vhodně navazuje na kurz pro provázející učitele.
1 800 Kč.
Bc. Gabriela Hrubá
ghruba@fpe.zcu.cz
+420 377 636 021
Klára Bauerová
bauerk@kpg.zcu.cz
+420 377 636 341