Účastník kurzu vytváří vlastní portfolio reflektovaných výukových situací, ve kterých užil popisné zpětné vazby a formativního hodnocení pro podporu žákova učení. Za pomoci metodiky 3A a konceptové analýzy vlastních výukových situací dokládá proces kvalitativní změny a posunu deklarativních i procedurálních znalostí a dovedností žáka. Dokáže objektivně posoudit kvalitu vlastní výuky a navrhnout její zlepšující alterace.
Studium je určeno učitelům – absolventům magisterských studijních programů učitelských oborů s pedagogickou praxí na ZŠ nebo SŠ. Délka praxe nerozhoduje. Kurz je vhodný i pro začínající učitele. U praktických činností budou posluchači rozděleni do menších skupin dle stupně školy, na kterém vyučují (učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ a učitelé SŠ).
Druh aprobace není rozhodující.
Přijímací řízení probíhá podle platných předpisů pro externí formy studia na příslušné fakultě, přijímací komise je vedena garantem studia Mgr. Pavlou Soukupovou, Ph.D., která dává návrhy na přijetí děkanovi příslušné fakulty.
20 h přímé výuky, závěrečné společné kolokvium obhajob portfolií.
2 490 Kč
Bc. Gabriela Hrubá
ghruba@fpe.zcu.cz
+420 377 636 021